Pořadí |
Pořadové číslo |
Příjmení |
Jméno |
Škola |
Počet
dosažených bodů v úlohách |
Celkový počet dosažených
bodů |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
|
Maximální
počet bodů za soutěžní úlohu |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
50 |
1 |
183 |
Filip |
Adam |
Střední škola
řemeslná Jaroměř |
10 |
0 |
8 |
10 |
5 |
33 |
2 |
51 |
Vaňous |
Miroslav |
VOŠ a SŠ technická
Česká Třebová |
10 |
0 |
10 |
10 |
2 |
32 |
3 |
96 |
Doskočil |
Pavel |
Střední průmyslová
škola elektrotechnická a Vyšší odborná škola Pardubice |
5 |
8 |
8 |
0 |
10 |
31 |
4 |
89 |
Musil |
David |
Střední škola
automobilní Ústí nad Orlicí |
10 |
0 |
8 |
0 |
2 |
20 |
5 |
35 |
Vegešová |
Denisa |
SPŠCH Pardubice |
0 |
1 |
8 |
0 |
9 |
18 |
6 |
13 |
Nováková |
Adéla |
SPŠCH Pardubice |
0 |
2 |
8 |
0 |
1 |
11 |
7 |
128 |
Sedlák |
Miloš |
Střední škola
automobilní Ústí nad Orlicí |
0 |
0 |
6 |
5 |
0 |
11 |
8 |
86 |
Tomášek |
Ondřej |
Střední odborné
učiliště zemědělské, Chvaletice |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
8 |
9 |
138 |
Dvořák |
Jakub |
Střední škola
uměleckoprůmyslová Ústí nad Orlicí |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
8 |
10 |
147 |
Fogl |
Dušan |
Střední škola
uměleckoprůmyslová Ústí nad Orlicí |
0 |
0 |
8 |
0 |
0 |
8 |
11 |
74 |
Poul |
Matěj |
VOŠ a SŠ technická
Česká Třebová |
0 |
0 |
2 |
0 |
1 |
3 |
12 |
2 |
Kopecký |
David |
Střední škola
obchodu, řemesel a služeb Žamberk |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
13 |
24 |
Šmejkal |
Adam |
Střední škola
obchodu, řemesel a služeb Žamberk |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
14 |
30 |
Gottwald |
Michal |
Střední škola
automobilní Holice |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
54 |
Vrba |
František |
Střední odborné
učiliště zemědělské, Chvaletice |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
16 |
108 |
Salát |
Martin |
Střední průmyslová
škola elektrotechnická a Vyšší odborná škola Pardubice |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
17 |
155 |
Rouha |
Jaromír |
VOŠ stavební a SŠ
stavební Vysoké Mýto |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Celkem |
35 |
11 |
82 |
25 |
30 |
183 |
|
Procento úspěšnosti
jednotlivých příkladů |
20,59 |
6,47 |
48,24 |
14,71 |
17,65 |
21,53 |
|
|
|
|
|
Počet účastníků v kategorii |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|